hétfő, január 26

Spaceman

Naszóval megvolt az EU vizsga, és tekintettel arra, hogy sokkal többet tanultam rá, mint akár az eddigi vizsgáim közül akármelyik kettőre együtt, nem volt nehéz. Az első sorban ültem, Zozó személyesen hozzám is beszélt (most is beleremegek a büszkeségtől), de mivel minden feladatot nyolcvanmilliószor átolvastam, az egyetlen gondom az volt, hogy jó régóta nem írtam kézzel ennyit, és a fogalmazási készségem is berozsdásodott. Na meg persze olyan rondán írtam, hogy az már bűn. Még magamhoz képest is rondán.

De most legalább kezdődik nekem is a regisztrációs héttel együtt két hétnyi pihenés-olvasás-zenehallgatás-vivalavida. A másik Boleyn lány irtó unalmas, és akit az sem érdekel, hogyan szexel mindenki mindenkivel az angol királyi udvarban, még széles képernyőn, HD-readyben sem, az tényleg ne töltse le, de ha ez meg is történik, akkor meg végképp ne nézze meg. Mostanában egyre igénytelenebbek a történelmi filmek is, régen legalább volt benne egy csomó kardozás meg csata akkor is, ha romantikus film volt. Manapság meg vagy romantikus, de akkor csak az nem alszik el rajta, aki nem is nézi, hanem közben terveli ki a világ meghódítására vonatkozó tervét; vagy a másik eshetőség, amikor nem romantikus, hanem "történelmi, vazze", és akkor folyik a vér, mindenki elárul mindenkit, folyik a vér, a dialógusok az ovis társalgási szintet idézik, és persze folyik a vér. Ez mind persze csak a történelmi filmek nagy részére vonatkozik, vannak manapság is jó kosztümös filmek (pl.?), de a legtöbb pocsék. Nem csak A másik Boleyn lány. Mondjuk jogos a kérdés, hogy mi a túrót vártam, olvastam a tartalmát, nem? Na mindegy. Elismerem, az én hibám is.

A kari levlistán nosztalgikus hangulat terjeng, olyan, mint régen egy megterhelt időszakban a Hermanban, mindenki az utolsó pillanatban könyörög segítségért és kidolgozott tételekért, eddigi vizsgakérdésekért (nem mintha az elmúlt több, mint egy hónapnak nem ez lett volna a lényege); és aki segít, annak megköszönik, aki nem, az menjen el a fenébe, pár ember okoskodik hogy mennyire hülye mindenki rajta kívül és olyan bölcsességeket oszt meg mindenkivel, mint pl. hogyan kell esszét írni a töri vizsgára. Valaki azt kérdezte, hogy most fél év elteltével rájött, hogy őneki nem is kellene a listán lennie, mert Msc-s, és hogyan lehet leiratkozni róla (minden emil alsó sorában ott van a link, hogy ott kell leiratkozni). Szóval én nagyon élvezem :).

Na, mindenki le van hordva éppen, amit ma még nem fikáztam, az a kormány, és a nők. Ezektől meg is kímélek mindenkit tisztelettel.

Ja, és hallgasson mindenki The Killerst, mint ahogy arra ötletesen utal a bejegyzés címe.

8 megjegyzés:

bemapoe írta...

Pont most néztem meg a 300-t és igazából nekem tetszett. Bár nekem az utóbbi időben több olyan film is tetszett, mint pl. a Taxidermia, vagy a Télapu, vagy az Amikor megállt a Föld.

Lehet, hogy kevés filmet nézek, ezért tetszik mind. Ez biztos olyan, mint a nők: minél több ideig nincs barátnőm, annál több szép lány van az egyetemen.

Zoltán írta...

A 300 konkrétan tényleg nagyon jó, de azt egy képregényből csinálták, nem is történelmi film... :)
A Földmegállós meg ígyis-úgyis nemjó. Szerintem.
De jó még a Szükségállapot. Azt töltsd le, és tanulj meg arabul belőle Monktól.

bemapoe írta...

De a földmegállósban nem is áll meg a Föld. Ez hülyeség kérem.

Zoltán írta...

Ezt mondom én is, hülyeség! Az ufók nem a kis síró hülyegyerek miatt fognak nem-megölni mindenkit. Én legalábbis, ha ufó lennék, akkor nem miatta nem pusztítanám el az emberiséget, kérem. Ez így tényleg hülyeség.

Koppany írta...

1) szeretem, amikor fikázol mindenkit. de komolyan. én emiatt szoktam olvasni a blogodat, jólesik néha gyűlölködni egy kicsit :)

2) nekünk miért nincs kari levlistánk?

bemapoe írta...

Biztos ti nem is vagytok kar. Lehet, hogy csak egy felkar, vagy egy csukló.

Zoltán írta...

Írhatsz róla egy kardalt, vagy jelentheted a karhatalomnak. Egyébként évközben kicsit sem érdekes, de most a vizsgaidőszak végén nagyon hangulatos...

Shade írta...

Én szerettem volna megnézni A másik Boleyn lányt. Könyvben is nagyon tetszett... Lehet, hogy furcsa ízlésem van, vagy a film lett nagyon rossz:)