vasárnap, január 4

Néha van kedvem írni

Eddig főleg az tartott vissza a blogírástól, hogy nem tetszett magának a blognak a kinézete, és mindig azt gondoltam, hogy túl nagy munka lenne mindig csinosítgatni, mert sosem tetszene. De most, hogy hónapok óta meg sem néztem, megtetszett.
Szóval már csak azt kell elkerülni, hogy olyan dolgokat írjak, amilyeneket nem akarok, pl. ma beütöttem a térdem, vagy sikerült a vizsgám. Csak ha az a vizsga fontos volt, vagy a térdem felszakadt, ömlött a vér és majdnem meghaltam.
Szóval mostantól igyekszem leírni azt, amit nincs kedvem elmondani máshogy, vagy magamban tartani.

8 megjegyzés:

Koppany írta...

Érdekel a vizsga és a térded.

Ha meg a blogod kinézetével van bajod, hát az a legegyszerűbb. Csak egyetlenegy napot kell rászánni, és nagyon frankóra át lehet csinálni, akár még azt is vállaljuk (én, Sherpa, Nevembalint és Bemapó), hogy összerakjuk neked, csak mondd meg milyen legyen.
Úgy érzem az 1KLT egy közösséget kovácsolt össze.

bemapoe írta...

Én kiszállok a buliból, mert utálok blogsablont szerkeszteni.

Koppany írta...

Énis csak addig szeretek, amíg meg nem találom az ideálisat.

Shade írta...

Én meg olvasni fogom a blogod:)

Zoltán írta...

:) Köszönök minden támogató hozzájárulást, mindenkitől. Leventének persze nem :)

bemapoe írta...

Amúgy miért nincs link Indiánál, és az USA-nál?

Zoltán írta...

Ott annyi a jó hely, hogy nem tudtam eldönteni, melyiket linkeljem be, amikor csináltam a többit, azóta meg nem foglalkoztam vele. Majd hamarost változtatok pár dolgon.

bemapoe írta...

Ilyen linkeset én is csinálok, mert el fogom felejteni, hová akartam menni.