hétfő, január 19

Fiaskó

Tegnapelőtt este, miután meguntam az EU-t, úgy döntöttem, hogy blogot fogok szépíteni, lehet csodálkozni, ez lett belőle. Igazából csak a fejléc-kép változott meg, meg pár apróság. A színeket is át akartam variálni, de hiába vesződtem vele, egyik kombináció sem tetszett annyira, mint ez, szóval meghagytam. Külön említést érdemel koptcshek, bemapó és Sherpa, akik segítettek, amihez én nem értek (tényleg tök kemény mindenkit nicknevén szólítani a rendes neve helyett).

Naszóval ez lesz egy darabig. Bár a kép, az egyetlen nagy dolog, ami új, még nem biztos; lehet hogy lecserélem.

Tegnap egész nap még a vacak EU-val foglalkoztam, erre ma hajnali negyed négykor felkeltem inni, és onnantól kezdve nem tudtam visszaaludni, és a legfurább az volt benne, hogy egyáltalán nem az idegességtől, csak úgy, nem tudtam visszaaludni. Ennek eredményeképp a vizsgára tiszta álmosan és fáradtan érkeztem, de még ez sem lett volna baj. A baj az volt, hogy (röpke fél órás ültetés után) olyan feladatsort kaptam, amihez hozzá sem tudtam szagolni szinte, mert ez tiszta új volt, nem úgy, mint mindkét oldalamon az A csoporté, aminek minden feladata megvolt (a másik öttel egyetemben), és mivel azokat szépen megtanultam, ötöst tudtam volna írni belőle. De nem, nekem az új sor jutott, a kettesért is csak reménykedni tudok. Ha egyszer átnézem a ‘70-es éveket, már nem marad üresen a 11 pontos feladatom, ha egyszer átfutom a déli bővítést, hibátlanra csinálom azt is, de nem. Nekem pont oda kellett ülni.

Még a Tigris színre lép sem tudott felvidítani. Erre hazajöttem, és pár apróság miatt javult meg a kedvem. Viszont hulla fáradt vagyok.

Holnap három (15.00) és háromtíz (15.10) között lehet megtekinteni a dolgozatokat, aki utána kérdezősködni mer, egy jegy mínuszt kap. “Persze sokaknak ez olyan eredményre vezetne, ami a magyar oktatásban nem is létezik.”* Mondta, miután kábé 30-40 embernek beírta a karót, azoknak az észlényeknek, akik csak eljöttek megpróbálni, de amint meglátták a feladatsort, inkább nem pazarolták Tanár úr drága idejét.

Ha nem lenne, akkor ezt az embert ki kellene találni.

…………………………………………………………………………………

*=nem szó szerint, de nagyjából ezt mondta a tanár

4 megjegyzés:

Koppany írta...

Kedves tanár lehet, nem anyázza a nebulókat a föld alá.

Zoltán írta...

Arany ember ez, a lába nyomán kiserkennek a növények és a madarak énekelni kezdenek, ha megjelenik. Meg mi is.

Shade írta...

Olyan, mint a dékánisok nálunk, 'hosszú' nyitvatartással működik:)
Nem is értem, miért nem találkoztam vele eddig...

bemapoe írta...

Te kitalálnád, ha nem lenne?