kedd, január 6

Ma hosszú napom volt, elfáradtam.
Egy ismerősöm a buszon, és előtte, a megállóban negyed óráig győzködött, hogy mennyivel jobban járnék, ha nem közgázt tanulnék, hanem ilyen-olyan geológus-mérnököt, aki azt keresi, hogy hol van földgáz, meg olaj, és történeteket mesélt, hogy milyen keresett szakemberek, és külföldön méginkább, és egyébként is, egy irodában akarok-e leragadni. És a nagyja butaság volt annak, amit mondott, de az, hogy tényleg irodában, az húzós. Most, hogy rendszeresen dolgozom, és irodában, és számítógéppel, tudom, hogy sokkal rosszabb, mint gondoltam, és eltöprengtem, hogy képes lennék-e egész felnőtt életemet ilyennel tölteni. És most ott tartok, hogy válságban van a jövőképem, és csak akkor akarok ilyen irodista-könyvelő-revizor-izé lenni, ha

1. Jól megfizetik (az eddig is fontos volt)
2. Jó fejekkel legyek együtt, akikkel lehet közben hülyéskedni, legalább egy kicsit. Mert anélkül még én is begolyóznék, pedig tudvalevő, hogy annyira nem vagyok barátkozós és emberszerető.
Remélem el tudom dönteni.

A másik, amit el kell dönteni, az az, hogy felvegyem-e az angolt második félévben, de egyre biztosabb vagyok benne, hogy fel fogom. Csak akkor nem, ha nem az eddigi csoportommal leszek együtt, mert velük már úgy-ahogy megbarátkoztam, és van csomó jó csaj is.

Kaptam egy ékszert, de túl nagy, hogy hordjam.

8 megjegyzés:

bemapoe írta...

Nekem a matek a gond, mert ott van a Czabán gyerek, de nem volt jó se a tanár, se nem akarok megint andival együtt lenni, inkább leszek az új barátaimmal egy matekon.

Viszont a régin van a Czabán.

Shade írta...

Felvételizz pszichológiára:) akkor garantált, hogy tele lesz az irodád csomó jófej emberrel:)
A viccet félretéve, az elejét komolyan gondoltam...
(de ez nem ilyen szóljunk bele a másik életébe megjegyzés volt, csak ez jutott eszembe)

bemapoe írta...

De amúgy a pszichótén is javaslom.
Vagy Budapestet.

Nem, nem elvesztegett idő az az az egy év, inkább most szállj ki, ha nem élvezed.

Zoltán írta...

Kérd meg Andit, hogy menjen el abból a csoportból:)
De nálatok azok a csoportok, amik eddig voltak, azok maradnak második félévben is? Nekünk megint minden tárgynál kezdődik majd elölről, csak abban reménykedem, hogy az angol marad, mert az mégiscsak meg lett válogatva.

A pszichóval meg az a baj, hogy még mindig a dolog tudományos oldala érdekel nagyon, de tényleg nagyon, hülyékkel foglalkozni egész nap, nem nagyon akarok most.
Ejj, bonyolult ez...

bemapoe írta...

áh ne viccelj, a pszichológusok nem ezt csinálják, van egy csomó más terület. ha az elmélet érdekel, abba is beleáshatod magad és akkor lehetsz elméleti pszichológus :)

A csoportokról: mindenki odamegy ahová akar, de alapból célszerű oda, ahol voltál, de lényegtelen gyakorlatilag.

bemapoe írta...

Ja amúgy a nyelvi képzések nálunk egyévesek, tehát pl. pont nyelvből direkt meghagyják azokat a csoportokat, amik félévkor voltak.
Biztosítják a tanárt, az időpontot második félévben is.

Viszont semmi akadálya a váltásnak, sőt bárki csatlakozhat félévkor is egy csoporthoz. Most én is elmegyek az angolról, de olyan németre megyek át, ami speckó, és most indul.

Shade írta...

Nálunk egyetem végéig uyganez a csoport marad, kisebb létszámváltozásokkal... Persze a szabadon választott tárgyakat leszámítva.

Egyébként, ha nem szereted, akkor tényleg most szállj ki és ha nem is a pszichót választod, biztos van még más lehetőség is...

Zoltán írta...

Nehogy azt higgyétek, nem tudok én semmit a rengeteg elméleti pszichológusról! Hiszen minden évben látom őket, mivel a Magyar Kartográfusok Országos Egyesületének éves (és háromfős) felvonulása után rögtön ők következnek. Mind a ketten.