csütörtök, december 30

a szerencsezokni ma is segített

Elég roksztár módon sikerült ma összehozni a vizsgát: eleve egy nappal korábban KTM volt és reggel hatkor feküdtem le. Ma hajnali egykor felkeltem és nem tudtam visszaaludni, egészen reggel hétig, amikor egy órát tudtam mégis, de aztán meg irtóra kellett rohanni hogy elérjem a buszt. Ünneplő cipőben végigrohanni Szirmabesenyőn gyakorlatilag végig jégen kurvajó volt, még jobb, amikor a buszon jutott eszembe, hogy hoppáré, nem raktam be a számológépem, ami számolós vizsgán érdekes lesz. Amikor sikerült leülni, kiderült hogy tollat sem hoztam, azt kölcsönkértem, számolni meg titkosan mobillal számoltam, közben sasoltam észre ne vegye valaki mert megjárom, de azt is sikerült elkerülni. Aztán az összes szakirányos közül három ember mehetett szóbelizni, én is benne voltam, legutoljára mentem és felhúztam hármasra az egyébként szánalmas dolgozatot. Ja, a szóbeli előtt nem tanultunk, való világot néztünk a koliban.
Ez egy fuck yea nap lett, rákkenroll. 

Nincsenek megjegyzések: