kedd, december 7

Koppány kérésére

Na, írok karácsonyi kívánságlistát, legalábbis ezt vettem ki a dologból. Szóval akarok:
- egy kék farmert, mert a régi tönkrement
- egy nemkék és nemisfekete farmert, mert azok meg vannak, szerintem krémszínű-barnás-khaki lesz
- visszakapni a külső winchesterem, amin már lassan egy hónapja ülnek a kibaszott szervizben
- vissza letölteni mindent, ami rajta volt. Ismétlem: mindent. Bármit.
- egy talicskányi karácsonyi sütit
- eldönteni hogy Daniel Jackson vagy O’Neill akarok lenni
- egy hetet Bosch, vizsgák és kötelezettségek nélkül, felét itthon, felét valahol máshol
- rekonstruálni a zöld halacskás pólómat, amiből évek óta akarok még egyet, vagy hasonlót
- egy helyet ‘Pesten ahol lehet szilveszteri bulizni, ha az A-terv nem jön össze
- kitalálni, mit vegyek a többieknek
- egészségesnek maradni egész télen
- rájönni, miért csinálják azt a sorozatok szinkronjánál, hogy neveket, kifejezéseket teljesen eltérően ejtenek ki az egyes évadok során
- meg hogy miért cserélnek szinkronhangot akkor, ha nem is halt meg a magyar változat munkatársa

És most egy kis más:

10 megjegyzés:

bemapoe írta...

- én O'Neill akarok lenni
- az A terv be fog jönni, kérdés, hogy akarod-e
- a legutolsó engem is érdekel, jelenleg pl. a Csillagkapuban Teal'c-kel kapcsolatban e, meg még volt valaki, e.

Koppany írta...

- Én Young akarok lenni.
- Az A terv tényleg be fog jönni, steel mamutozni fogunk nálunk vagy valakinél aki azt akarja hogy nála steel mamutozzunk.
- Hollow are the Ori.

Zoltán írta...

- csak azért akarsz egyértelműen Oníl lenni, mert nem láttad még milyen menő Jackson is
- Young meg részeges
- A KTM meg nem szilveszterkor lesz, mint ahogy egy jó fél órán keresztül beszéltünk róla :P

bemapoe írta...

O'Neill vicces.

Koppany írta...

Young már nem is részeges, de még ha részeges lenne, akkor is jó arc lenne.

bemapoe írta...

Osztom Koppány véleményét, Young ígyis-úgyis király arc.

Zoltán írta...

Young nem jó arc, nincs benne semmi jóarcosság, nem tudja egyikőtök sem megmondani, hogy miért jó arc. Nem is vicces, nem is okos, egyszerűen keménycsávó, de az meg nem egyenértékű azzal hogy jó arc. Na.

Én inkább Daniel Jackson akarok lenni, úgy döntöttem, és szerintem Levente megérti az Omás-ősös részek után. Koppány te meg inkább Rush vagy. :P

Koppany írta...

Daniel Jackson egy szerencsétlen nyápic.
Viszont Young meg azért jó arc, mert minden egyes szónak súlya van, ami az ő hangképző szerveit elhagyja. És ezen kívül nem szövegel feleslegesen.
Én meg szívesen lennék Rush.

bemapoe írta...

Egyszerűen nem tudom, mikor értettem egy ilyen léptékű kulcskérdésben utoljára ennyire egyet Koppánnyal.

Na ezt a mondatot alkossa meg egy külföldi.

Zoltán írta...

Daniel felemelkedett. Kétszer. Nyertem.