vasárnap, december 12

ez megint nem lesz érdekes Leventének

A Supernaturalt az író-készítő-atyaúristene öt évadra tervezte, ennyit meg is csinált tisztességesen, aztán hátradőlt és hagyta hogy a többiek folytassák, mert a csatornának az egyik legnézettebb sorozata, és jó esély van rá hogy erről is annyi bőrt akarnak lehúzni mint a Smallville-ről. Remélem nem így lesz, de meg kell mondanom hogy a gyenge kezdés után irtó jó lett.
Egyrészt a cselekmény milliószor gyorsabban halad, nincsenek heti lezúzandó szörny-epizódok, szinte végig történik valami fontos, mégis van alkalom a vámpírokat lenyakazni, alakváltó-gyerekeket nevelni, voltak tündérek és koboldok, kurvajó lett. Az évad eddigi főgonoszát a 10. részben kicsinálták, és a félévados szünetre is képesek voltak úgy elmenni, hogy azt mondtam a rész végén hogy nabasszameg.
Jó, baszta a csőröm hogy nem volt AC/DC az évadpremier alatt, se Impala, maga a történet is sok tekintetben erőltetett, de mégis tetszetős hogy mertek hozzányúlni a mítoszhoz és nem olyan csillagkapu-kilencedik-tizedik-évados módon, hogy mennek a baszott nagy űrhajóval és felteleportálják az egész bolygónyi népet az ellenfelek pedig gyakorlatilag istenek, tényleg, majdnemmindenható lények. Mert az már nem tetszett.
Hanem úgy babráltak bele, hogy megtartották azt, ami nagyon jó volt, tettek bele olyan újdonságokat amelyek pedig helyettesítik a régieket. Itt is megvolt évadról-évadra a nagyobb-erősebb ellenségek sora, kezdtek egy-egy vámpírral, szellemmel, nyomozgatással, aztán démonokkal harcoltak, aztán beszálltak az angyalok és Lucifer és pont. Ezek fölé már tényleg nem lehetett nagyobbat mondani, úgyhogy nem erőszakolták meg az egészet egy még hatalmasabb szuperellenséggel, hanem az eddigiekkel foglalkoznak más megközelítésből. Fasza lett.

19 megjegyzés:

Koppany írta...

de ott van még a szuperördög

bemapoe írta...

Kösz, kösz, hogy lelőtted a CSK utolsó két évadát, kösz.
Kösz.

Koppany írta...

nem is lőtte le, csak általánosságban beszélt róla
de én lelőhetem ha akarod

Zoltán írta...

Nem lőttem le.
Viszont Koppány már nekem lelőtte a legutolsó rész legrosszabb eseményét, azóta is össze van törve a szívem.

bemapoe írta...

Amúgy a 4. évad elején járok.

Koppany írta...

Zoli, nem az lesz annak a résznek a legrosszabb eseménye :D
De Leventének is lelőhetem, és akkor egálban lesztek.

Zoltán írta...

Ti hogy kaptok értesítést arról, ha valaki kommentel oda, ahová kommenteltetek? Lehet egyáltalán ilyet csinálni vagy éppen mindig akkor nézitek meg?

Zoltán írta...

És rosszabbat nem tudok elképzelni mint a ....-ok tömeges ....-ja.

Koppany írta...

pedig van annál rosszabb is. Pl. hogy minden főszereplő ....... és még csak nem is ......., az egyedüli pedig aki ......., az meg nem ....... nekik.

Zoltán írta...

:D az tényleg durva... mint a smirgli.

Én a 9. évad 17, részét kezdtem el.

Koppany írta...

akkor már mindjárt vége.
és ha vége, akkor megnézheted a két mozifilmet a végén.
és ha azokat is megnézed, akkor elkezdheted végre az istenverte fireflyt.

Zoltán írta...

A két film után az Atlantisz 5 évada jön. :)
AZTÁN az istenverte Firelfy!

bemapoe írta...

Az Atlantiszt még te se láttad e?

Be lehet állítani egy e-mail címet, hogy oda kapj értesítést, ha bárhová kommented érkezik. Beállítások > Megjegyzés fül > utolsó előtti kérdés.

Zoltán írta...

Az Atlantiszból részeket, összesen kb. ötöt-hatot láttam, de ebben benne volt a legelső és a legutolsó. Hogy közte mi volt, nem tudom. :)

Az SG-1-et viszont javarészt láttam, de nagyon régen, és akkor is a tévében össze-vissza mentek az évadok, úgyhogy nagyon jó most tisztességesen végigmenni.
De a 9. évad végén a bazinagy csatajelenet milyen kurvajó már!

Egyébként köszi.

Zoltán írta...

De egyébként az érdekelt, hogy ha más blogjában kommenteltem, és oda kommentel valaki más, ahhoz hogy lehet értesítést kapni? Mert a sajátomról eddig is sikerült kapni.

bemapoe írta...

Én erre eddig egy megoldást találtam, az Update Scanner nevű kiegészítőt Firefoxhoz, ami mindig monitorozza az adott oldalakat, és bármilyen változásról értesít, ha úgy állítod be. Így pl. érzékeli, ha új bejegyzés van, és kijelöli sárgával, és azt is, ha változik a megjegyzések száma.

Koppany írta...

ja, ha a 9. évad végén az antarktiszi csata van, akkor az szerintem is adja

Koppany írta...

ja, nem, az nem akkor volt.
de tudom hogy melyik volt a 9. végén, és az még jobban adja valóban

bemapoe írta...

az antarktiszi csata most volt, 7. évad vége
az tényleg adta
pláne így, a neve király :) de mennyire kurvára király már a neve, antarktiszi csata... egy kontinensről elnevezni egy csatát mekkora rocksztárság meg lazaság már