szerda, február 3

Tegnap amikor mentem a multimédiás Irán-előadásra, észrevettem, hogy milyen praktikusan érték el, hogy le lopják el a villamosról az ablaktörő kalapácsokat. Egy fémlap van a nyele előtt, amit úgy lehet elhúzni, ha meghúzzák a vészféket. Tök jó.
Már nem emlékszem ki volt, aki mondta, de majdhogynem lehülyézett, amikor megtudta, hogy vidéki (Pestieknek duplán vidéki, miskolciaknak csak simán nemmiskolci)  vagyok, és még nem loptam soha olyan piros kalapácsot...

És megtaláltam a 2010-es év februárjának kedvenc bandáját, név szerint a Mumford&sons-t. Csak arra kellene rájönni, hogy az a pengetős hangszer, ami ebben a számban is olyan jól szól, az a kisebbfajta kerek gitárszerűség, illetve hogy mi a neve.

Idővel a nagy érdeklődésre való tekintettel Koppány legfrissebb mémjét is kitöltöm, de előbb Lost lesz.

1 megjegyzés:

Koppany írta...

Én, aki tizensok éve tapaszalt zenész, azt mondom neked, hogy azt csak egy sima bendzsó szerintem.