szerda, február 3

film

Lehet, hogy csak nekem volt ilyen a napom, de ma minden film, amit néztem, tiszta király volt.
- Befejeztem a Prérifarkas bluest, megint tetszett, főleg a sztriptíztáncos biológiatanárnő
- A Heroes évadzáró-előtti része egyrészt odabaszós volt a Sylar-Peter szál alatt, a Klermackós rész megint soványka lett, de Noah Bennett csak jó csávó azért.
- A Lost évadnyitó tökéletes volt, 1 órán és 22 percen keresztül feszült és lendületes volt, szokásosan akkora cliffhangerekkel és meglepetésekkel, hogy tátott szájjal néztem végig.
- A Sherlock Holmes pedig, amit a Lost előtt és után néztem meg, na az meg csudajó film. Fondorlatos és poénos és látványos és kellően verekedős.

Így másodszor elolvasva határozottan biztos vagyok benne, hogy ha olyan nap néztem volna meg ezeket, amikor rosszabb kedvem van, feleennyire tetszettek volna.

1 megjegyzés:

bemapoe írta...

A Lost nem tetszett nekem annyira, kicsit vontatott volt. Egyrészt nem volt meglepetés ÉS/VAGY nem derült ki semmi lényeges.

Ami került, arra számítani lehetett. Húú, Anti-Jacob a füst.