vasárnap, február 21

Kocsonya

Egyáltalán nem gondoltam volna, hogy ez ekkora rákkenroll lehet, ráadásul úgy, hogy kocsonyáról van elnevezve és még az eső is folyton esett; de mégis. És a Zagar is tök jó meg az Erik sumo band, akinek a bájos énekesnőjébe hivatalosan is szerelmes vagyok órák óta. Ja, és csomó nagy híres közösségi ember tudja a nevemet, ami nekem szenzációs, emellett pedig rocksztár vagyok most már én is. Jövőre mindent megteszek hogy mindenkit visszacsalogassak Miskolcra erre a pár napra. Már nyilván a majmot és a bandáját nem forszírozom.
Ajánlom a facebookos képeket.

1 megjegyzés:

Koppany írta...

Jövőre megyek én is, ha éppen akkor nem lesz szakest (a kötelesség az kötelesség...), vagy éppen nem kell alumíniumkompozitot gyártanom a laborban, és éppen nem leszek annyira antiszociális hangulatban sem, mint pl. mostanában.