szombat, augusztus 22

több dolog

Nagyon sokszor szeretnék elmenni innen és csak úgy menni a világba végtelen mezőkön, erdőkön keresztül, át hegyen-völgyön, úgy menni hogy csak akkor találkozzak emberekkel, amikor muszáj, és közben végig zenét hallgatni, de hallani a természet hangjait is.

Aztán nagyon szeretnék még elmenni valami durva katonai kiképzésre is, bazinagy puskákkal célba lőni, és nehéz akadálypályákon végigrohanni szakadó esőben, vagy a hajnali párától vizes fűben kúszva.

De a legeslegjobban repülni szeretnék. Rengeteget, fel olyan magasra, ahol már fáznék, és csak akkor jönni le, amikor már nem bírok tovább ott maradni.

 

Az előbb írtam egy gyenge féloldalas elmélkedést a boldogságról, feltettem egy csomó kérdést, de mire a végére értem, mindet megválaszoltam. Ja, és én az élet értelmét is tudom hogy mi. Ha nem tudná mindenki, aki olvas, hogy milyen klassz vagyok, csomót kellene írnom róla, hogy mennyire klassz vagyok. Így szerencsére tudjátok. :D

Ez a Windows Live Writer meg nagyon fasza. Az alábbi képen pl. a házunk látható, a gombostű a szobám helyét jelzi a házon belül. A kettes kép pedig a Semmelweis Ignác kórház Bőrgyógyászati osztályának épülete, a gombostű pedig a kórterem, ahol én voltam. A második emeleten.

Térkép képe
Térkép képe

5 megjegyzés:

nevembalint írta...

Azt hittem hogy a második a házatok. Csodálkoztam egy kicsit...

Zoltán írta...

Ugye-ugye! Rengeteg ember esik ebbe a csapdába, és azt hiszi, hogy a második a mi házunk... :D:D De nem az.

bemapoe írta...

Én is azt hittem, és nem értettem.

bemapoe írta...

Én márciusban megyek siklóernyő tanfolyamra, utána meg veszek magamnak egy siklóernyőt és azzal akár két órát is lehet akár 2 km magasságban lebegni.

Zoltán írta...

Mivel sikló az ernyő, lebegni nehezen fogsz vele, és 2 km-en még amúgy sem fázol mer még ott ugyanolyan meleg van, csak jobban fú a szél. Én sok ezer méterre akarok felrepülni, leginkább mindenféle szerkezet nélkül, csak olyan szupermenesen.