kedd, február 3

Na, van már netem

Az internetszolgáltatóm úgy látta, hogy szerinte nem fizettük be a számláinkat, és szó nélkül kikapcsolták az egészet, és csak miután anyukám felhívta őket, akkor volt hajlandó a böngésző kihozni az üzenetet, hogy bizony számlatartozás van, ejnye-bejnye. És végül még nekünk kellett utánajárni, igazolni hogy befizettük, és pluszban fizetni 6 lepedőt, hogy legyenek szívesek visszakapcsolni. Ej, de elégedetlen vagyok velük.

De amikor pár évvel ezelőtt köttettük be, itt (nem írom le a kedves, 5000 lelket számláló nagyközség nevét, nehogy megtudják az emberek az igazi személyiségemet, érted…), szóval itt egyedül az ő szolgáltatásukkal lehetett szélessávú netet nyomni, de azóta persze van más is, szerintem váltani fogunk, hamarosan.

A mai nap másik eseménye, hogy kaptam időpontot Debrecenbe, ahová csak magamat kell elvinni, mert nem lehet itt, Miskolcon vért venni és elküldeni, nekik frissen kell. Szerintem valami elcseszett vámpírközösség sunyi húzása van emögött.

Meg a tárgyakat is tök nehéz felvenni, még hiányzik négy kreditem, de van még idő, majd csak lesz megint üresedés, viszont az már tuti, hogy ebben a félévben a pénteken nem lesz szabadnap, főleg az angol miatt, ami sucks, de lehetne sokkal rosszabb is.

Egyébként pedig rájöttem, hogy szeretem az indie-rockot.

3 megjegyzés:

zsozsika írta...

miért vesznek tőled pont debrecenben vért? beteg vagy?

Zoltán írta...

Jaj nem, csak lehetek, mert októberben beteg voltam és egyszerre még betegebb lettem, és most el kell oda menni, hogy megmondják, van-e gyógyszerallergiám. Mert csak Debrecenben van olyan gép, ami meg tudja mondani. Csak az a rossz, hogy az egyik lehetséges dolog, amire allergiás lehetek, azok az amidazofen-tartalmú szerek, így minden fejfájáscsillapító is, ami néha rossz.

zsozsika írta...

így nem tragikus