vasárnap, április 3

Milyen csúnya szót használsz leggyakrabban?
Azt, hogy baszod. Nem is hogy baszdmeg, nem is értem, miért.

Kivel beszélsz legtöbbet?
Alapvetően szeretek nem beszélni inkább, de egy havi átlagban vagy anyukámmal, vagy egy évfolyamtársammal, akivel együtt dolgozok és még egy szakirányon is vagyok, szinte minden csoportos feladatban együtt vagyunk, és ennek ellenére ÚÚÚÚTÁLOM! Rosszindulatú, lusta és érzéketlen.

Emlékszel még az első személyre, akit megcsókoltál?
Persze, hogy. Tök jó volt, akkor is hogy ott aludt az ágyban mellettünk a közös ismerősünk is. Később sokat fejlődtem és mára egész jó lettem.

Emlékszel, hol voltál 2001. 09. 11-én?
Mindenki emlékszik. :| Iskolában és csak otthon láttam meg, hogy mi törpént. Másnap angol óra volt az első és arról beszélgettünk Skara tanár nénivel, hogy lesz-e akkor világháború.

Inkább te csinálnád a képet vagy rajta lennél?
Nem szeretem mutogatni magam, kirándulásokon mindig baszogatnak is miatta, hogy álljak már ide meg oda. Viszont fényképezni egyáltalán nem tudok szépen, ezért sosem próbálkozom. Ezért végeredményben inkább engem fényképezzenek, a világ minden szempontból jobban jár. :)

Mi volt az utolsó film, amit láttál?
Tévésorozat, vagy egészestés film? Tévésorozatból az Alias 2. része, ami meglepő módon, ha az ember időrendben nézi értelmes és követhető. Ez egészen elképesztő újdonság azok után, hogy régebben egy-egy rész felét kaptam el a tévében és sosem tudtam követni, csak néztem ahogy a jócsaj szétrúg pár segget. Filmből a Kickboxer második része, amiben már a fiatal jócsávó szerepel. Ez a film, meg az előzménye és a folytatásai fiatalkorom jelentős alkotásai…

Van valamelyik barátodnak gyereke?
Egyáltalán nem hiszem. Nem is baj.

Nevezett valaha is valaki lustának?
Nevezett, de nyilván tévesen. Nem vagyok lusta, a legtöbb ismerősömhöz képest kifejezetten szorgalmas vagyok.

Vettél be valaha gyógyszert, hogy el tudj aludni?
Hát olyan gyógyszert, aminek a hatása hogy altat, még sosem, nem vagyok én buzi, de volt már olyan, hogy vettem be agyfájás-csillapítót, hogy el tudjak aludni. Fú, meg pár hónapja, amikor a Csillagkapu vége felé jártam, és Mitchellt a Sodanok rabolták el, akkor irtózatosan-ki-bebaszottul fájt mind a két karom, ha nem egy bizonyos pózban tartottam őket. Mai napig nem tudom, mitől. Na, akkor is vettem be gyógyszert.

Milyen CD van jelenleg a CD lejátszódban?
Nem is ismerek embert, aki CD-t használ még… Zenét szinte folyamatosan hallgatok itthon, és ha úton vagyok. Jelenleg a Glee legutóbbi részének fő száma meg, előtte volt Zorán meg 30 seconds to Mars.

A rendes vagy a csokis tejet szereted jobban?
A rendesen, nyilván. A csoki az csoki, amit imádok, de a tej mégiscsak tej. Abból is szar, vizezett bolti tej, mert a sima tehéntejtől rosszul leszek, mocsok modern gyerek vagyok.

Mondott el neked valaki titkot ezen a héten?
Nem emlékszem. (na látod, ilyen jól megtartom mások titkait!)

Tudsz fütyülni?
Béna, aki nem tud. Szoktam is cikizni érte őket. Én cserébe akaratlanul elfüttyentem magam sokszor.

Mi az első dolog, amit megnézel az ellenkező neműeken?
Nyilván az arcuk, hát oda néz az ember. Ha az tetszik, akkor az egész megjelenése, az öltözködése, a sminkje, a haja, az igényességének foka. Ha még ez is tetszik, akkor a testalkata, és végül az egyes erogén zónái. Ciki, de ez van. Na jó, még cikibb, hogy mások nem hiszik el, hogy egy lánynak nem egyből a fenekét bámulom meg. Az később jön, ennyi.

Mit vársz nagyon?
A kirándulást, és hogy vége legyen a miskolci egyetemi életemnek, a miskolci boschos életemnek és el tudjak költözni. És hogy azután mindenféle felkéréseket kapjak, utaztassanak körbe a világon, és minden hétvégén legyek részeg. Itthon ezt egyszerűen nem lehet.

Szeretted gyerekként a rajzfilmeket?
Mindenki szerette őket. Én még most is szeretem őket. Az éneklősöket is. A legjobb a világon az Oroszlánkirály, már csak megszokásból is.

Mit fogsz csinálni egy órán belül?
Na ez viszont egy hülye kérdés. Hülye vagy.

Szerelmes beléd valaki?
Szerelmesnek bizonyosan nem, ahhoz sokkal több kellene belőlem. Alapvetően nem biztos, hogy valaha volt belém valaki szerelmes. Jó, nem vagyok vak, tudom hogy több embernek is tetszem, de mindig olyanoknak, akik nekem egyáltalán nem. Ha valaki kell nekem, mindig rámenősnek kell lenni.

Mi volt az utolsó szám, amit hallgattál?
Nem figyelsz, hülye? A Glee főszereplőitől a Loser like me. Egyáltalán nem mintha, hozzám lenne bármi köze a címnek.

Mikor sírtál utoljára?
Fú, pont tegnap gondolkoztam el rajta, hogy milyen régen nem. Egy időben nagyon sokat, de teljesen érthető, azóta szinte sohasem. Örülök is neki. Csúnyán sírok, taknyom-nyálam egybefolyik…

Számítógépről böngészel vagy laptopról?
Levente, még mindig netbook, olyan pirinyó, és sokáig kibírja az akkumulátora.
Nekem laptopom van, Acer AS-5735Z. A Z a végén külön tök jó.

Akarsz most valamilyen piercinget vagy tetoválást?
Soha nem is akartam. Ja de, valami kemény tetkót valami elrejthető, de könnyen felfedhető helyre, ami valamilyen szupertitkos társasághoz vagy ügynökséghez való tartozásomat jelképezné. Vagy valami démoncsapdát, hogy ne tudjanak megszállni.

Randiztál valaha olyan lánnyal/pasival, akinek tetoválásokkal volt borítva a teste?
Szerencsére nem. Nem is akarok. A fémektől kiráz a hideg, a bőr meg minden esetben szebb, mint a festett bőr, ez van. Mármint az emberi bőrre gondolok. Sima bőrcipőt pl alig lehet rámparancsolni, maximum velúr, abból is színes. Nem csípem a bőrcuccokat.

Mit csináltál ez előtt?
Prezentációt. Holnapra. Meg kellene egyet szerdára is. De nem szeretek prezentálni, díszmagyarban kell holnap délelőtt dolgozni, szerdán meg abban vonatozni…

Mikor aludtál utoljára a padlón?
Jó régen lehetett, erre sem emlékszem. Matracon a Majmok bolygója-maraton után, illedelmességből átengedtem az ágyamat.

Hány óra alvásra van szükséged?
Változó. De minél több, annál jobb, nyilván. Ha beáll a napirendem, akkor magamtól kelek hat óra körül és este tíz-tizenegy felé álmos vagyok. Ha ez felborul, irtó gyorsan átbillenhet arra hogy hajnalig fennvagyok és reggel senyvedek, egész nap majd’ leragad a szemem, este meg nem bír összecsukva maradni.

Mindig reggelizel?
Szinte sosem. Leszarom, hogy úgy kell, mint a király, és hogy a legfontosabb étkezés, satöbbi. Csak akkor szoktam, ha tudom, hogy később sokáig nem tudok enni, akkor is halasztom, amíg lehet, mert ébredés után sosem esik jól.

Gyorsan eltelnek a napjaid?
Mikor igen, mikor nem. Többnyire jó gyorsan. Meglepően gyorsan.

Mit csináltál múlt éjjel?
Aludtam, nem engedhetem meg magamnak hogy éjszakázással elrontsam a hétköznapjaimat, amiért szenvedek a kialvatlanságtól.

Hány éves leszel a következő születésnapodon?
22, ami annyira nem menő.

Az azonos vagy ellentétes neműekkel jössz ki jobban?
Teljesen ismeretlenek között egyenlő arányban, hosszabb távon mindig lányok között kötök ki, akaratlanul. Nem annyira jó, de ez van.

Az oldaladon alszol?
Sokáig igen, aztán nem, mostanában megint igen. De ez csak az elalvás ideje alatt, utána mindig máshogy ébredek fel.

Szoktál híradót nézni?
Sajnos semmi sem tud érdekelni annyira, hogy foglalkozzam vele. Ha lenne több szabadidőm vagy agykapacitásom, akkor.

Hogy szerezted valamelyik hegedet?
Ez tényleg hülye kérdés.

Ki volt az utolsó személy, aki felbosszantott?
Mivel sosem tudom megtartani a haragomat hosszútávon, mindig elfelejtem ezt is. De megvan, Kitti meg Korinna bosszantottak fel azzal, hogy amikor Dénessel elmentünk pizzáért és ők is ott voltak, kihasználták hogy részegedünk lefelé, és hülyének néztek, gonoszkodtak, csak mert nyilván nem tudtunk olyan gyorsan rájönni, hogy akkor viccelnek-e vagy nem. Mondjuk bosszúból Kitti hajába cukrot szórtam a végén. Hehhe.

Szeretsz valakit?
Szinte mindenkit.

Melyik oldalát rajzolod először a szívnek?
Ritkán rajzolok szívet, így elképzelve a jobb oldalát, balról haladva felfelé, aztán lefelé balrafelé. Balkezes vagyok, azért.

Milyen színű a hajad?
Volt szőke is, most minél tisztább, annál világosabb barna (többnyire ezért sötétbarna), van benne kevés szőke, és egyre több ősz. Néha tetszik, de általában nem. Vagy legyen sokkal gyorsabb, vagy egyáltalán ne őszüljön. Így olyan felemás.

Milyen a vértípusod?
B +. Ami ritka, mert a népesség összesen 16%-a B-s, és ennek is csak egy része (gondolom nagyobb része) Rh+. De éppen mivel ritka, nem számít keresett vérnek, mert csak teljesen csoportazonosnak és AB +-nak adhatom. A neccesebb hogy nekem sem adhatnak olyan sokan.
Eddig kétszer adakoztam belőle, azóta meg minden alkalommal,amikor véradás van, vagy nem érek rá, vagy folyik az orrom.

Kivel akarnál 24 óráig összekötve lenni?
Kötéllel-bilincscsel? Senkivel.
24 órát együtt tölteni, mondjuk mindig egy helységben, hmm, akarni még mindig senkivel, de ha nincs jobb dolgom, akkor vannak páran akikkel szívesen. Főleg egy bizonyos lánnyal. Na, vele szívesen.

Milyen pletykát terjesztettek már rólad?
Azzal szopattak hogy meleg vagyok, illetve hogy konkrétan lány, de bízom benne hogy nem gondolták komolyan. Egyébként igyekszem nem okot adni pletykákra.

Szereted a sárgarépát?
Simán. Sütve, főzve, nyersen. Jóféle cucc.

Mit csinálnál, ha beragadnál egy liftbe?
Ha társaságban lennék, megbizonyosodnék róla, hogy egyikük sem az ördög mint az Ördög című filmben, és utána kiszabadulnék és mennék a dolgomra. Ha egyedül lennék, szintén, de akkor csak arról kell megbizonyosodnom hogy nem-e én vagyok az ördög.

Bele vagy zúgva valakibe?
Sajnos igen.

Mi az, amit mindig is akartál?
Pénzt, sikert, népszerűséget, jó nőket és gyors kocsikat. Ebből következne a többi, világkörüli út, satöbbi.

Sokszor hordasz feketét?
Sokszor, mert jó szín. A feketék meg barnák.

Felnőtt vagy?
Többnyire igen. Néha azért nem.

Hol vannak a legjobb barátaid?
Itt-ott. Miskolcon, Budapesten,

Le vagy barnulva?
Ritkán vagyok, akkor is csak az orcám meg az alkarom, meg a lábszáram és a lábfejem a szandál szíjai alatti részének inverze. Most pl nem vagyok.

Tévéfüggő vagy?
Nem nézek tévét. Nem elvből, hanem mert nem érdekel.

A Leventéé most jobban tetszett, mint a Koppányé, ez van.


3 megjegyzés:

bemapoe írta...

HÁ! HÁ!
Mert ez egy jó mém volt, és azt van kedvem jól kitölteni.
Ha az öszes jó mém lenne, az összesnél az enyém tetszene jobban.

Amúgy Magyarországon csak csoportazonos vért adnak. Azaz pl. az én véremet csak 0 Rh-negatívnak adják, hiába adhatnák még sok mindenkinek.

Koppany írta...

Erre nem írok semmit.

Zoltán írta...

Pedig vértestvérek vagytok... Milyen hülyeség már hogy VÉRtestVÉr...