szombat, november 13

Ezt most jó volt felidézni

Ezt előbb Koppánynál láttam meg, de Leventétől másoltam át, akire még mindig meg vagyok sértődve hogy nem tudja, hogy megismerte-e a legjobb barátját. Kapd be.

1. Milyen irodalomtételt húztál az érettségin?
Fú, az arany embert, nyelvtanból meg valami hülye majdnemmondatelemzős, hasonulásos értelmetlen faszságot, úgyhogy miután elmondtam az irodalmat, tanárnő megdicsért, majd a nyelvtanból összerizsáztam legfeljebb három mondatot, így tanárnő megkért, hogy inkább meséljek egy kicsit még az arany emberről. Ötös lett, de ebben benne volt az előző nyolc év ismerete.

2. Ennek hány éve is?
2008 tavasszal volt, most 2010 ősz van, számold ki. Régen.

3. Emlékszel a középiskolás ofőd nevére?
Igen. Kondásné Nemes Kacsi néni aki a szalagavatókor annyit volt képes mondani, hogy nehogy tovább őszüljek. A legszemélyesebb, legkedvesebb, legszeretetteljesebb mondat, amit 8 év után mondani képes volt. Mással elviccelődött, megdicsérte valami mélyen lelki eredetű erényéért, akármi, de nálam ennyire tellett. De már előtte jól leírtam magamban amikor feltűnt hogy nem azért foglalkoztunk eleget a témával, mert tényleg eleget beszéltünk volna róla, hanem mert kezdett nekünk igazunk lenni és azt nem engedhette. És hülye volt a fizikához és képtelen volt az objektivitásra.

4. OKTV?
Igen, valamikor mentünk töri OKTV-re, nekem az maradt meg, hogy a lányok nem tudták a hét vezért és utána hetekig nyaggattuk Vályt, hogy ugyan hogy sikerült, milyen eredménnyel, de baszott kideríteni. Azóta sem tudom, hogy sikerült.

5. Milyen szakkörbe jártál?
Fú, pár alkalommal voltunk fizika szakkörön a fiúkkal, ahol Kati nénivel beszéltünk a fény részecske-és- hullámtermészetéről, ez a szakkör hamar elhalt. Meg biológia orientáció után a biológia fakultáción való néhai részvétel is annak minősül nálam. De voltam kémia szakkörön is vagy négy alkalommal, ahol Rékával nyomattunk valami illegálisat, azt hiszem kísérlet közben képződő büdös gázzal. És angol szakkört is tartottunk, ahol Levente fennakadt azon hogy Balázs Marsz helyett Marsnak mondta a bolygót, és Skara tanárnő megbolondult ahogy a cipőfűzőt próbálta elmondani és onnan van hogy ELISZÍÍÍ. De tényleg, percekig mormolta magában egyre hangosabban, és ritmikusan mozgott előre-hátra a székén, úgyhogy a végére teljesen megijedtem, hogy ez tényleg most kattant be. Meg volt még töri-OKTV-felkészítő Kulyassával, ahol Somával és Leventével összesen hárman jártunk… Az igazán gáz ebben az, hogy igazából egyik sem volt maradandó, mind csak páralkalmas részvétel volt. Ja, kinyígtuk, hogy tanulhassunk oroszt, és én egy, a szószóló Levente, aki a kinyígás fő részét csinálta kettő-három alkalom után otthagytuk. Nekem elég volt az ABC hogy elpártoljak.

6. Hányas, és milyen nevű úttörőcsapatban voltál pajtás/cserkész/ministráns?
Az úttörőkre régen azt hittem, hogy gyerekmunkások, akik az útépítkezéseknél mielőtt megcsinálnák az új utat, a régit feltörik.

7. Mi volt a tisztséged az őrsödben?
Ha lettem volna, akkoriban tuti valami Nemecsek lettem volna. Most vezérőrnagy.

8. Mi volt a legmaradandóbb emléked egy osztálykirándulásról?
Hát a legmaradandóbb nekem is az volt, amikor Mahócán a kisvasútállomásnál lefejeltem a sínt. És azóta is büszke vagyok magamra hogy nem sírtam, pedig egy deci vér kifolyt a fejemből.
De jó volt még a nyúlugratás fedőnevű akció is, amikor Attilát akartuk megijeszteni és mindenkinek szellemnek kellett volna beöltözni, és latin szöveget nyomattunk diktafonra hogy még rémisztőbb legyen. De este amikor meg akartuk valósítani, rájöttünk hogy a faszok ránk zárták az ajtót és rohadtul nem tudtunk kimenni.
Az is jó volt amikor Debrecenben Kittit taperoltam este amikor Bogi a felső ágyról beszélt és meg lent élvezkedtem lelkileg. És a szuper-agroszikla, na az tényleg jó volt. Meg a visegrádi dolgok, Dunakanyar, satöbbi. Azt hogy a lányok a buszon befonták a hajam, igyekszem elfelejteni. Jó volt még Róma is Vályval, meg igazából Párizs is érettségi után Ordasékkal, meg Gyuricza tanárnőékkel, hiába igyekezett mindennel elrontani a négy lányból kettő mindenképpen.

9. Milyen fakultációra jártál?
Törire, mert az érdekelt, mivel elhatároztam hogy a biológia mellé vagy kémiát választok és leszek orvos, vagy valamit ami érdekel és mivel a kémia szar volt, lett töri és nem bántam meg. Könnyű dogák, Floridás póló és szovjet vodkacsempészős sztorik. Na jó, ha kémiát választok, nem kellett volna orvosnak menni, lehettem volna etológus vagy ilyesmi és tök jó lett volna. Tehát voltaképp mégis megbántam. De nem a töri fakultáció miatt.

10. Előfordult, hogy kirúgtak valamelyik suliból?
Amikor általánosból négy év után eljöttem nyolcosztályos gimnáziumba, megsértődött az egész iskola, tanárok és osztálytársak egyaránt, és az igazgató bácsi az évzáró beszédében is kitért rá, hogy vannak olyanok, akik idő előtt távoznak tőlünk,… blablabla, de mindig visszavárjuk őket, blablabla.

11. Ki volt az általános iskolás nagy ő?
Kata. Nem ő volt a legjobb csaj, mert az Izabella volt, Kata cserében okos volt és elég szép. De összejött a legjobb barátommal. Ott elszakadt bennem valami. Azóta vagyok magányos farkas mint Allen a Másnaposokból. Tehát a táncolós órákon mindig Izát akartam felkérni, de szünetekben és iskola után hazafelé mindig Katával mentem. Persze Barbi volt belém szerelmes, aki kedves volt és aranyos, de kicsit alacsony, és hát, még általános iskolás alsós szinten is stréber.

12. A leggázabb poszter a szobád falán?
Ha gáz lenne, nem raknám ki, nemtudomvilágos? De van egy national geographicos repülős, az a többi térkép mellett elég fura. Vagy a U2 3D moziplakát, de az meg menő.

+1. Aztán intő, bukás volt-e?
Soha, semmilyen, még csak hasonló sem. De magatartásból sokszor voltam négyes, amit egy osztályfőnök sem tudott megmagyarázni, hogy miért, csak mert csak, Zolika. De persze rajtam is igyekeztek túllenni, mint Koppányon, nem volt ilyen jópofizás mint Gábornál vagy Cserba Tominál, se baszogatás mint Lillánál.

5 megjegyzés:

Koppany írta...

Lájk.
Sok emléket felhoz egy ilyen mém.

bemapoe írta...

Ja.
Nem is emlékeztem, hogy végül nem lett meg az oktv-eredmény. Meg oda Andi is járt volna, nem? Csak sose jött. Soma azóta meg politikus lett.
Nem is tudtam, hogy Debrecenben taperoltad Kittit, nem mondtad. Látod, így nem tudhatom, lehet, hogy még lesz majd méglegjobb barátom.

A floridás pólókat még striguláztam is, még megvan valahol. Azok voltak 12 év legjobb órai.

Zoltán írta...

Engem az lepett meg, hogy ennyi idő elteltével is mennyire lenézem Kati nénit.
Debrecenben meg közvetlenül azelőtt volt az esemény, mielőtt Kati néni kiküldött minket a faszba Gábor elé, aki valamilyen kutyafontos holkimeccsen volt a kulcsember, és csak este tudott eljönni osztálykirándulni.
És jó volt visszaemlékezni.

...petya, a petya... írta...

gúgl-keresés az agroszikla szóra, tök ismeretlen random blog találattal, de amikor az első sor koppányt meg leventét említi, hát ott már kezdtem remélni, h. elmondhatom, egy átlagos gúgl-keresés is egyből azt igazolja, h. jó suliba jártam:P

Zoltán írta...

"Könnyű dogák, Floridás póló és szovjet vodkacsempészős sztorik."
Kulyassa jó arc. :)