szerda, január 27

Milyen szar már.

De még milyen szar már. Hetek óta nem alszok végig egy éjszakát sem, rémálmaim is vannak, de többnyire egy csomó olyan hülyeség, amit nem akarok álmodni mert tisztára fáj. Aztán itt van most ez a fejfájás is, ma hajnalban nyöszörögve ébredtem és fetrengtem amíg kénytelen voltam bevenni egy gyógyszert, amit szintén nem akarok. Ez van a szívem helyett, ami eddig fájt mindennaposan úgy mint ha árammal birizgálná valaki közvetlen közelről. Sokszor még most is. Jelen pillanatban szintén.

Levert vagyok, rosszkedvű, ha egyedül vagyok magányos, ha emberek között, egyedül akarok lenni. Pedig egy csomó jó dolog is történik velem és aktuális rosszból is alig akad, mégis.

És mindez azért mert szontyolú vagyok és nagyon szar nekem. Na jó, még az is lehet hogy front van, de az csak a fejem. Annyira sajnálom magam hogy csak na.
Pfejj, lányok..

6 megjegyzés:

Koppany írta...

Szerintem az a bajod, hogy túl régen voltál már moziba'.
Mi lesz a következő film? Kinézted már?

Zoltán írta...

Van egy ápgrédelt listám, majd elküldöm hogy melyik az, amelyik mozira méltó.

Koppany írta...

Hát el is várom tőled, hogy listád legyen és elküldd.

bemapoe írta...

Hasonló. Ma is, tegnap is 11-kor elaludtam. Tegnap éjfélkor, ma kettőkor keltem fel, azóta ébren.

Fáj a fejem, álmos vagyok, mégse tudok elaludni. Ráadásul...

Koppany írta...

Lehet, hogy mégiscsak egypetéjű ikrek vagytok.

Zoltán írta...

Csak irigy vagy amiért neked nincsenek ilyen komoly emós problémáid. Azért mondasz ilyeneket.