hétfő, november 16

Tisztára mint a Hermanban. Ott tizedikben, vagy tizenegyedikben volt félévkor, hogy Levente is és én is négyest kaptunk töriből, valami miatt megszívtuk, volt egy rossz felelés vagy doga, nem is volt olyan vészes. Ami igazán bosszantó volt, hogy olyanok, mint Toka, ötöst kaptak, és ez felhúzott.

Most meg humánerőforrásból jártam így: sokkal többet tanultam, mint Balázs, és éppen kettest kaptam, ő meg ötöst. Basszus, nem is csak sima ötöst, hanem megajánlott ötöst, így neki már nem kell gyakorlatilag semmit sem csinálnia ebből a tárgyból soha. És még csak nem is mondhatom azt, hogy azért kapott jobb jegyet, mert pofátlanul puskázott, vagy mert többet tanult. Az döntötte el, hogy engem az elején leültetett a tanár az első sorba, és megkaptam a nehéz feladatsort. Neki meg szerencséje volt, könnyebb feladatokat kapott, és hátrébb ülhetett. És ha más betűvel kezdődik a vezetéknevem, vagy más hülye struktúra szerint ültet a tanci, akkor nekem is jó lett volna, mert tudtam volna én hármasra vagy négyesre is. Innye, no.

És egyébként megjelent a Bon Jovi új albuma, márpedig a Supernatural 3x16 óta tudjuk, hogy Bon Jovi rocks… on occasion.

Nincsenek megjegyzések: